Páxinas

14/04/11

HISTORIA DUN CHÍCHARO

 
Agardando para entrar na sala
Hoxe desprazámonos ata o instituto "Francisco Asorey" de Cambados para ver a representación da compañía de teatro "Caracol" titulada "Historia dun chícharo". A obra é unha adaptación do conto da "princesa e o chícharo", na que unha raíña moi resabida argallou unha proba para saber se a dama que casaría co seu fillo era unha princesa de sangue real. Colocou un chícharo debaixo de vinte colchóns para comprobalo. O certo e que todos disfrutamos coa representación e as cancións, que foron sensacionais. A historia resultou moi divertida, non faltaron as sorpresas e o pasamos xenial!!!
Un instante da representación

10 comentarios:

Anónimo dixo...

La representación estuvo bastante chula. A mí me gustó bastante la princesa Winifer. Hablando con otros también gustó mucho el REy mudo y como no el BUFÓN. Qué simpático!!!

jrm dixo...

que hulo o BUfon

carla dixo...

esta historia para mi fue mitad aburrimiento y mitad entretenida
no es posible que este año se
rebajara tanto.

alexandra zels otero dixo...

A mi me encanto el teatro y el bufon para mi fue el mas gracioso de todos.

Anónimo dixo...

A mi me gustó bastante más que otros años, fue muy original y estuvo bastante divertida. Me encantó el decorado, los trajes y sobre todo; las canciones y la narración del teatro al principio con el bufón y el otro duque o conde o lo que fuera.

Adriana Rios Otero dixo...

A min o que mais me gustou foi o bufón y la princesa Winifer muy pero que muy simpatica y el rey mudo tambien me hizo mucha gracia y la reina ya estuvo en otro teatro se llamaba como era a si!! A bruxa do Oeste nese tamen saleu

Adriana Rios Otero dixo...

E mais na primeira foto vexo a profe Lola,a Servando,a Ricardo e claro por suposto a miña profe jajaja

sandra dixo...

a min o personaxe que mais me gustou foi o rey mudo. que facia un signos ca man... increibles
a min encantoume

sheila dixo...

me encanto este teatro fue el que mas me gusto haber si para para el año es tan guai

sheila 4B dixo...

el bufon era el mas divertido :D