Páxinas

27/06/11

FESTIVAIS E EXHIBICIÓNS DE FIN DE CURSO

Achegándose ó remate do curso aumentaron as actividades no cole: festivais, exhibicións de pintura, kenpo e ximnasia ritmica foron algunhas das actividades que tivemos neses días previos ás vacacións.
 Os festivais foron todo un éxito. Cantamos, bailamos e tocamos cancións cos instrumentos musicais. Tamén houbo trucos de maxia gracias ós magos e  magas de primeiro. Logo chegaron as despedidas do alumnado de sexto, que marcha para o instituto o ano que ven. O certo e que foron moi simpáticas e emotivas. Botarémolos de menos o vindeiro curso.
As exhibicións de ximnasia rítmica, baloncesto, kenpo e pintura deron conta do esforzo de todo un curso de traballo.  Todos quedamos pasmados coas manualidades e debuxos de pintura, coas destrezas que amosaron os nenos e nenas de kenpo, e divertímonos  vendo as competicións que organizaron en baloncesto.

Tamén demostraron o seu talento as nenas de ximnasia rítmica, coas súas espectaculares actuacións. Sempre quedamos abraiados e emocionados coa intensidade coa que viven este deporte e a precisión coa que realizan cada exercicio.



14 comentarios:

Anónimo dixo...

lo que mas me gusto fue el de lazy
town

Anónimo dixo...

lo que mas me gusto fue el de lazy
town

Anónimo dixo...

A mi me gustó mucho jenni fernandez la de 5ªa tiene mucha expresion y lo hace muy bien con la pelota :)

Javy fedz dixo...

A min jenni fernandez tamen me gustou moito e moi boa ximnasta e a maya quedalle xenial ademais e moi guapa!!

paula dixo...

a my lo que me gusto fue lo de lazy town fue muy muy guai

Anónimo dixo...

me requete encando lo de lazi tawn pero tambien me gusto yeny fernandez es guapisima

Anónimo dixo...

Ami me gusto Jenni Fernandez pero también me gusto to en lo de la música!!!!!!!!!!!!!!!! Ja ja ja ja ja.....…....

ainhoa dixo...

a mi me gustoume paula e jenny

ricardo dixo...

jaja a min a des ainhoa e o resto

marcos 2a dixo...

as a que non estan no cubl de xinasia

yago dixo...

guau que pasada

ricardo dixo...

si

miguel dixo...

parece que todos estan colados por Jeni Fernandez pero yo no.

Anónimo dixo...

A min o que máis me gustou foi o de chowder